У галузі цифрового маркетингу ми живемо і дихаємо абревіатурами. Якщо ви коли-небудь зустрічали звіт про цифровий маркетинг, ви, напевно, почули, що ваша команда каже, що "зміна CTA збільшила наш CTR і зменшила наш BR" або "ми зосереджуємося на цих кластерах ключових слів для SEO цього місяця стратегії ».
Сьогодні цифрові маркетингові агентства стикаються з адаптацією до постійно мінливих алгоритмів Google, а коли йдеться про аналітику, список акронімів, що використовуються для опису продуктивності, постійно змінюється. Ось поглянемо на деякі з найважливіших акронімів цифрового маркетингу і як вони впливають на маркетингові результати та стратегію компанії.
Що таке GA?
Google Analytics
Це один з найпотужніших маркетингових інструментів - і це безкоштовно! Додаючи Google Analytics до веб-сайту, ви можете переглядати цінну інформацію високого рівня, таку як кількість відвідувань веб-сайтів або переглядів сторінок протягом певного періоду часу і порівняти результати з різними часовими рамками. Ви також можете глибше зануритися і отримати більш детальну інформацію, наприклад, про найпопулярніші джерела трафіку, скільки часу користувач витрачає на сторінку, де живуть користувачі та багато іншого. Google Analytics допомагає маркетологам розробляти ефективні стратегії, оскільки він також вимірює конверсії, продажі та інші цілі.
Що таке CMS?
Система управління контентом
Це загальний термін для програми, яка використовується для редагування та публікації вмісту веб-сайту. Багато компаній B2B і B2C люблять можливість легко редагувати веб-сторінку, а не подавати квиток на провайдера. До наявність веб-сайту, побудованого на CMS , Ключові слова та метадані SEO, які можна легко додати до бекенда веб-сайту, не вимагаючи набору навичок або витрат веб-програміста. Деякими популярними CMS на ринку є WordPress, Sitefinity і Kentico.
Що таке HTML?
Мова розмітки гіпертексту
Ця мова має багато тегів, написаних для відображення шрифту, кольору, зображень і гіперпосилань веб-сайту. Веб-переглядачі, такі як Google Chrome і Internet Explorer, читають документи HTML і створюють їх у видимих сторінках, які бачить користувач. Сайт з добре організованим HTML важливо для цифрових маркетингових зусиль, оскільки це може поліпшити рейтинги пошукових систем, допомагаючи більшості користувачів приземлятися на ваш сайт.
Що таке SERPs?
Сторінки результатів пошуку
Компанія SERP ранжирування буде різниця між успіхом та невдачею. Сторінку, на яку спрямовують користувачі відразу після введення запиту в пошукові системи, такі як Google або Bing. Отже, якщо запит є «магазинами для пончиків в Тампа», то наступна сторінка, що показує результати вашого пошуку, - це SERP - і кожна компанія в світі хоче, щоб це місце було найвищим.
Що таке CTA?
Заклик до дії
Можливо, ви не знали кнопки "Купити зараз" у повідомленні електронної пошти чи абзацу в кінці повідомлення в блозі, заохочуючи читачів до виконання дії ( як і в кінці цього повідомлення ) мав назву. Ці кнопки, заголовки веб-сайтів або абзаци вмісту на веб-сайті або в електронному листі створюються з метою підштовхнути читачів або користувачів до подальшої співпраці з компанією, що призводить до більшої кількості конверсій і продажів.
Що таке КПП?
Оплата за клік
Цей термін використовується для типу цифрової реклами що звинувачує компанію або обліковий запис кожного разу, коли користувач натискає оголошення. Платформи соціальних медіа, такі як Facebook і Instagram, а також пошукові системи, такі як Google і Bing, дозволяють рекламу з оплатою за клік. Цей тип реклами може бути більш ефективним, ніж традиційні телевізійні та радіооб'яви, оскільки компанії оплачують лише тоді, коли користувач натискає оголошення.
Що таке CPC?
Вартість за клік
Вартість за клік - це чудовий спосіб оцінити успіх кампаній із оплатою за клік. Максимальна ЦЗК - це сума долара, яку компанія чи рекламодавець готові витрачати кожного разу, коли користувач натискає оголошення. Середня ЦЗК - це фактична ціна, яку компанія стягує за клік. Цей номер завжди буде меншим за максимальну ЦЗК. Встановлення середньої ЦЗК і Макс. ЦЗК може бути складним, якщо у вас немає досвіду в цифровій рекламі, але це важливо для розуміння ефективності ваших зусиль із цифрової реклами.
Що таке CTR?
Клікніть через оцінку
Щоб зрозуміти рейтинг кліків, перегляньте веб-сайт вашої компанії, оголошення в Інтернеті, повідомлення соціальних медіа або електронну пошту як будинок, який потрібно відвідати. Кількість відвідувачів, які дійсно стукають у ваші двері і приходять, замість того, щоб стояти поза домом, схожа на CTR. Це зручно для оцінки, якщо люди продовжують взаємодіяти з вашим брендом або компанією після того, як побачать початкову онлайн-об'яву, електронну пошту або результат пошуку. Щоб вирішити проблему, що стосується кліку, ви просто берете кліки (люди, які постукали у ваші двері) і поділіть їх на кількість показів (люди, які знайшли ваш будинок), а потім - на 100. Наприклад, якщо у вас було 100 показів і 10 кліків у вас буде 10% CTR.
10 кліків impressions 100 показів = .10
.10 x 100 = 10%
Що таке BR?
Рейтинг відмов
У ідеальному слові користувачі ніколи не залишать ваш сайт. Але показник відмов - це показник веб-аналітики, який визначає відсоток відвідувачів, які бачать веб-сторінку, а потім залишають веб-сайт без перегляду інших сторінок. У багатьох випадках це може бути витлумачено як "Перші враження не вдаються", тобто відвідувач не був заманив на цільовій сторінці, щоб залишитися і натиснути далі через веб-сайт. Прийнятний показник відмов залежить від галузі чи веб-сайту, але всім компаніям слід мати низький рівень відмов.
Що таке WOW, MOM і YOY?
Тиждень за тиждень, місяць за місяць і рік за рік
Коли справа доходить до звітування про маркетингові зусилля , WOW, MOM і YOY використовуються для порівняння маркетингових показників з двох часових рамок. Приклад порівняння "Місяць за місяць" розглядає кількість користувачів веб-сайтів у березні 2019 року та користувачів у лютому 2019 року. Рік за рік порівнюватиме кількість користувачів у березні 2019 року з користувачами у березні 2018 року. більш екстремальні заходи, оскільки вони більше залежать від своєчасних подій, таких як відвідування веб-сайтів через святковий уїк-енд або вплив коду купона на веб-сайти електронної комерції.
Що таке SSL?
Secure Socket Layer (SSL)
Простіше кажучи, SSL дозволяє користувачам знати, що ваш сайт безпечний. Розгортання SSL буде ініціювати " https "І символ блокування, що з'явиться в рядку URL. Наявність безпечного сайту має багато переваг, особливо якщо ви продаєте товари в Інтернеті. Користувачі можуть бути обережні щодо введення інформації про кредитну картку на веб-сайті, який вони ніколи раніше не відвідували, а символ "https" і символ блокування може підвищити довіру клієнтів.
Наявність сертифіката SSL дозволяє користувачам не тільки знати, що ваш сайт захищений, але й може забезпечити підвищення рейтингу пошукових систем, оскільки Google надає пріоритет веб-сайтам SSL над незахищеними сайтами. Якщо на вашому сайті немає сертифіката SSL, сьогодні це має бути найвищим пріоритетом.
Що таке GTM?
Менеджер тегів Google
Цей інструмент - чудовий ресурс для керування кількома тегами веб-сайтів, які є фрагментами коду на веб-сайті або мобільному додатку. Теги відстежують показники, такі як конверсії, ремаркетинг, кліки кнопок і багато іншого, а GTM дозволяє просто відстежувати ці дані, не заглиблюючись у кодування. Все можна керувати з однієї панелі інструментів, і GTM може заощадити час і гроші, коли ви належним чином використовуєте інструмент, замість того, щоб покладатися на веб-розробника.
Що таке CRO?
Оптимізація рейтингу конверсій
Як ви переконаєтеся, що ваші зусилля з цифрового маркетингу є максимально ефективними? З оптимізацією рейтингу конверсій. Цей процес займає мету компанії (яка, як правило, є продажем) і визначає, чи найкращі можливості для досягнення цієї мети мають місце на веб-сайті або в інших цифрових активах, таких як електронна пошта. Отже, якщо компанія з онлайн-взуття хоче перетворити більше користувачів своїх веб-сайтів на покупців сандалів, оптимізація рейтингу конверсій шукатиме способи зробити це. Це може бути додавання кнопки "Купити зараз" на цільовій сторінці просування сандалів, яка веде користувачів до сторінки перевірки. Або це може бути вивчення фотографій, опис і ціна сандалі, щоб забезпечити продукт настільки привабливим, наскільки це можливо. Цей процес змінюється в залежності від галузі, але є критичною, незалежно від вертикалі.
Що таке ROAS?
Поверніть рекламу на витрати
Цей термін відноситься до основного способу відстеження того, скільки грошей ваша компанія заробляє у відповідь на те, скільки грошей компанія витратила на рекламу. Припустимо, ви витратили 100 доларів на онлайн-оголошення, і це оголошення створило $ 1000 продажів. Ваш ROAS буде 10x ваші початкові інвестиції. Це основний принцип, але будь-який бізнес або підприємство повинні використовувати його, перш ніж витрачати гроші на онлайн-оголошення.
Що таке CPM?
Вартість Per Mille
Вартість Per Mille використовується для того, щоб зрозуміти, скільки коштує ваша об'ява 1000 користувачів. У більшості випадків цей абревіатура використовується для рекламних кампаній або відео, коли мета полягає в тому, щоб підвищити обізнаність у вигляді переглядів і показів, а не обов'язково кліків.
Кожна галузь має свій жаргон, а світ цифрового маркетингу нічим не відрізняється. Фахівці Bayshore Solutions не просто знають цифровий маркетинг, ми знаємо цифровий маркетинг. Дозвольте нам турбуватися про CTA, CPC і CTR, щоб ви могли зосередитися на своєму бізнесі та промисловості. Телефонуйте (866) 352-4791 або напишіть нам за адресою [email protected] щоб почати дискусію.
Протягом більш ніж 20 років Bayshore Solutions надає клієнтам по всій території Сполучених Штатів інноваційний веб-сайт та досвід цифрового маркетингу. Як агентство з повним спектром послуг, ми допомагаємо вам розвивати свій бізнес, розуміючи ваші цілі, визначаючи аудиторію клієнтів, створюючи історії, впроваджуючи технології та вивчаючи результати.
Що таке GA?Що таке CMS?
Що таке HTML?
Що таке SERPs?
Що таке CTA?
Що таке КПП?
Що таке CPC?
Що таке CTR?
Що таке WOW, MOM і YOY?
Що таке SSL?