AKA SEO, SEM itp. Co oznaczają wszystkie skróty?

W branży marketingu cyfrowego żyjemy i oddychamy skrótami W branży marketingu cyfrowego żyjemy i oddychamy skrótami. Jeśli kiedykolwiek byłeś na spotkaniu z raportem dotyczącym marketingu cyfrowego, prawdopodobnie słyszałeś, jak twój zespół powiedział, że „zmiana CTA zwiększyła nasz CTR i zmniejszyła nasze BR” lub „skupiamy się na tych klastrach słów kluczowych dla SEO w tym miesiącu strategia."

Obecnie agencje marketingu cyfrowego stają w obliczu adaptacji do ciągle zmieniających się algorytmów Google, a jeśli chodzi o analitykę, lista skrótów używanych do opisywania wydajności zawsze się zmienia. Oto niektóre z najważniejszych akronimów marketingu cyfrowego oraz ich wpływ na wyniki i strategię marketingową firmy.

Co to jest GA?

Google Analytics

To jedno z najpotężniejszych dostępnych narzędzi marketingowych - i to za darmo! Dołączając Google Analytics do witryny, możesz przeglądać cenne informacje na wysokim poziomie, takie jak liczba odwiedzin witryny lub odsłon w określonym przedziale czasu i porównywać wyniki z różnymi ramami czasowymi. Możesz również nurkować głębiej i uzyskać bardziej szczegółowe informacje, takie jak najlepsze źródła ruchu, czas spędzony przez użytkownika na stronie, gdzie mieszkają użytkownicy i więcej. Google Analytics pomaga marketerom opracować skuteczne strategie, ponieważ mierzy także konwersje, sprzedaż i inne cele.

Co to jest CMS?

System zarządzania treścią

Jest to ogólny termin na program używany do edycji i publikowania treści witryny. Wiele firm B2B i B2C lubi łatwość edytowania strony internetowej w porównaniu do przesyłania zgłoszenia pomocy do dostawcy strony internetowej. Przez posiadanie strony internetowej zbudowanej na CMS , Słowa kluczowe SEO i metadane, które można łatwo dodać do zaplecza strony internetowej - bez konieczności posiadania umiejętności lub kosztów programisty internetowego. Niektóre popularne CMS na rynku to WordPress, Sitefinity i Kentico.

Co to jest HTML?

hipertekstowy język znaczników

Ten język ma wiele tagów napisanych w celu przedstawienia czcionki, koloru, obrazów i hiperłączy strony internetowej. Przeglądarki internetowe, takie jak Google Chrome i Internet Explorer, czytają dokumenty HTML i tworzą je na widocznych stronach, które widzi użytkownik. Strona internetowa z dobrze zorganizowanym HTML jest ważny dla działań marketingu cyfrowego, ponieważ może poprawić rankingi wyszukiwarek, pomagając większej liczbie użytkowników wylądować na Twojej stronie.

Czym są SERP?

Strony wyników wyszukiwania

Ranking firmy SERP będzie różnicą między sukcesem a porażką. Strona jest tym, do czego użytkownicy są kierowani zaraz po wpisaniu zapytania do wyszukiwarek takich jak Google lub Bing. Jeśli więc zapytanie brzmi „sklepy z pączkami w Tampie”, następna strona z wynikami wyszukiwania to SERP - i każda firma na świecie chce tego najwyższego rankingu.

Co to jest CTA?

Wezwanie do działania

Prawdopodobnie nie znasz przycisku „Kup teraz” w wiadomości e-mail lub akapicie na końcu postu na blogu, zachęcając czytelników do wykonania akcji ( jak ten na końcu tego posta ) miał imię. Te przyciski, nagłówki stron internetowych lub akapity treści na stronie internetowej lub w wiadomości e-mail są tworzone w celu zmuszenia czytelników lub użytkowników do dalszej współpracy z firmą, co prowadzi do większej liczby konwersji i sprzedaży.

Czym jest PPC?

Pay-Per-Click

Ten termin jest używany dla typu reklama cyfrowa który obciąża firmę lub konto za każdym razem, gdy użytkownik kliknie reklamę. Platformy mediów społecznościowych, takie jak Facebook i Instagram, oraz wyszukiwarki, takie jak Google i Bing, umożliwiają reklamę typu pay-per-click. Ten typ reklam może być bardziej skuteczny niż tradycyjne reklamy telewizyjne i radiowe, ponieważ firmy płacą tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie reklamę.

Co to jest CPC?

Cena za kliknięcie

Koszt za kliknięcie to świetny sposób na ocenę skuteczności kampanii pay-per-click. Maksymalny CPC to kwota w dolarach, którą firma lub reklamodawca są skłonni wydać za każdym razem, gdy użytkownik kliknie reklamę. Średni CPC to rzeczywista cena pobierana przez firmę za kliknięcie. Ta liczba zawsze będzie mniejsza niż Maks. CPC. Konfigurowanie średniego CPC i maksymalnego CPC może być skomplikowane, jeśli nie masz doświadczenia w reklamie cyfrowej, ale ma kluczowe znaczenie dla zrozumienia skuteczności Twoich działań związanych z reklamą cyfrową.

Co to jest CTR?

Kliknij „Szybkość przejścia”

Aby zrozumieć współczynnik klikalności, pomyśl o swojej stronie internetowej, reklamie online, poście w mediach społecznościowych lub e-mailu jako domu, który chcesz odwiedzać. Liczba odwiedzających, którzy faktycznie pukają do twoich drzwi i wchodzą, zamiast stać poza domem, jest jak CTR. Jest to przydatne do oceny, czy ludzie dalej współpracują z Twoją marką lub firmą po obejrzeniu wstępnej reklamy internetowej, wiadomości e-mail lub wyniku wyszukiwania. Aby rozwiązać kwestię współczynnika klikalności, wystarczy kliknąć (osoby, które zapukały do ​​twoich drzwi) i podzielić przez liczbę wyświetleń (osoby, które znalazły Twój dom), a następnie wielokrotność przez 100. Na przykład, jeśli masz 100 wyświetleń i 10 kliknięć miałbyś 10% CTR.

10 kliknięć ÷ 100 wyświetleń = 0,10
.10 x 100 = 10%

Co to jest BR?

Współczynnik odrzuceń

Idealnie, użytkownicy nigdy nie opuszczą Twojej witryny. Jednak współczynnik odrzuceń to wskaźnik analizy witryny, który wskazuje odsetek użytkowników, którzy widzą stronę internetową, a następnie opuszczają witrynę bez wyświetlania innych stron. W wielu przypadkach można to zinterpretować jako „Niepowodzenie pierwszych wrażeń”, co oznacza, że ​​strona docelowa nie została wystarczająco skusiona przez stronę docelową, aby się trzymać i klikać dalej w witrynie. Dopuszczalny współczynnik odrzuceń różni się w zależności od branży lub celu strony internetowej, ale wszystkie firmy powinny mieć niski współczynnik odrzuceń.

Czym są WOW, MOM i YOY?

Tydzień przez tydzień, miesiąc przez miesiąc i rok przez rok

Jeśli chodzi o raportowanie działań marketingowych , WOW, MOM i YOY są używane do porównywania wskaźników marketingowych z dwóch przedziałów czasowych. Przykładem porównania miesięcy w miesiącu jest liczba użytkowników witryn w marcu 2019 r., A użytkowników w lutym 2019 r. Rok w roku będzie porównywał liczbę użytkowników w marcu 2019 r. Z użytkownikami w marcu 2018 r. WOW i MOM mają tendencję do pokazywania bardziej ekstremalne środki, ponieważ wpływają na nie bardziej aktualne wydarzenia, takie jak wizyty na stronie internetowej podczas weekendu świątecznego lub wpływ kodów kuponowych na strony internetowe e-commerce.

Co to jest SSL?

Secure Socket Layer (SSL)

Mówiąc najprościej, SSL pozwala użytkownikom wiedzieć, że Twoja witryna jest bezpieczna. Wdrożenie SSL spowoduje „ https ”I symbol blokady, który pojawi się w pasku adresu URL. Posiadanie bezpiecznej witryny ma wiele zalet, zwłaszcza jeśli sprzedajesz produkty online. Użytkownicy mogą uważać na wprowadzanie informacji o karcie kredytowej na stronie, której nigdy wcześniej nie odwiedzili, a „https” i symbol blokady mogą zwiększyć zaufanie klientów.

Posiadanie certyfikatu SSL nie tylko pozwala użytkownikom dowiedzieć się, że witryna jest bezpieczna, ale może również zapewnić wyższą pozycję w rankingu wyszukiwarek, ponieważ Google przyznaje priorytet stronom SSL za pośrednictwem niezabezpieczonych witryn. Jeśli Twoja witryna nie ma certyfikatu SSL, stwórz dzisiaj najwyższy priorytet.

Czym jest GTM?

Menedżer tagów Google

To narzędzie jest doskonałym zasobem do zarządzania wieloma tagami witryn, które są fragmentami kodu na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej. Tagi śledzą dane, takie jak konwersje, remarketing, kliknięcia przycisków i inne, a GTM pozwala po prostu śledzić te dane bez zagłębiania się w kodowanie. Wszystko może być zarządzane z jednego pulpitu, a GTM może zaoszczędzić czas i pieniądze, gdy prawidłowo używasz narzędzia, zamiast polegać na programistach internetowych.

Co to jest CRO?

Optymalizacja współczynnika konwersji

Jak zapewnić, że Twoje działania w zakresie marketingu cyfrowego są tak skuteczne, jak to możliwe? Z optymalizacją współczynnika konwersji. Ten proces przyjmuje cel firmy (zwykle jest to sprzedaż) i określa, czy obszary na stronie internetowej lub inne zasoby cyfrowe, takie jak poczta e-mail, są najlepiej przygotowane do osiągnięcia tego celu. Jeśli więc internetowa firma obuwnicza chce przekonwertować więcej użytkowników swojej witryny na kupujących sandały, Optymalizacja współczynnika konwersji będzie szukać sposobów, aby to osiągnąć. Może to być dodanie przycisku „Kup teraz” na stronie docelowej promocji sandałów, która prowadzi użytkowników do strony realizacji transakcji. Albo może to być badanie zdjęć, opisu i ceny sandałów, aby upewnić się, że produkt jest tak atrakcyjny, jak to możliwe. Ten proces różni się w zależności od branży, ale jest krytyczny niezależnie od pionu.

Co to jest ROAS?

Powrót na wydatki reklamowe

Termin ten odnosi się do podstawowego sposobu śledzenia, ile więcej pieniędzy zarabia Twoja firma w odpowiedzi na to, ile pieniędzy firma wydała na reklamę. Załóżmy, że wydałeś 100 USD na reklamę online, a reklama wygenerowała 1000 USD w sprzedaży. Twój ROAS byłby 10 razy większy od początkowej inwestycji. Jest to podstawowa zasada, ale każda firma lub przedsiębiorstwo powinny ją wykorzystać przed wydaniem jakichkolwiek pieniędzy na reklamy online.

Co to jest CPM?

Koszt za Mille

Koszt za Mille służy do zrozumienia, ile kosztuje wyświetlenie lub wyświetlenie reklamy przez 1000 użytkowników. W większości przypadków skrót jest używany do wyświetlania kampanii lub filmów, gdy celem jest zwiększenie świadomości w postaci widoków i wyświetleń, a niekoniecznie kliknięć.

Każda branża ma swój żargon, a świat marketingu cyfrowego nie jest inny. Eksperci z Bayshore Solutions nie tylko znają się na marketingu cyfrowym, ale także na marketingu cyfrowym. Pozwól nam się martwić o CTA, CPC i CTR, dzięki czemu możesz skupić się na swojej firmie i branży. Zadzwoń (866) 352-4791 lub napisz do nas na adres [email protected] rozpocząć dyskusję.

Od ponad 20 lat Bayshore Solutions dostarcza klientom innowacyjne strony internetowe i marketing cyfrowy w Stanach Zjednoczonych. Jako agencja oferująca pełen zakres usług pomagamy rozwijać firmę, rozumiejąc cele, określając odbiorców, tworząc historie, wdrażając technologię i ucząc się na podstawie wyników.

Co to jest GA?
Co to jest CMS?
Co to jest HTML?
Czym są SERP?
Co to jest CTA?
Czym jest PPC?
Co to jest CPC?
Co to jest CTR?
Czym są WOW, MOM i YOY?
Co to jest SSL?